Iron Maiden, donken och en massa brum brum

igår morse, innan klockan var nio, vandrade jag och min kära bror iväg till titti för att beställa biljetter till Maiden som kommer till sverige i november.jag ska inte med, men anders och titti ska dit.. vilken jävla pers det var innan dom fick dom där jävla biljetterna då... ALLA vill ha maiden biljetter. det märktes, ticnets hela jävla server måste ha lagt ner. (fan vad massa svärord jag lyckade klämma in i de meningarna då) i alla fall så fick de biljetterna. typ de sista som fanns eller nått..

sen åkte vi iväg till djurås för att hämta ut biljetterna. (så passade vi på att ta genvägen förbi borlänge på vägen hem för att käka på donken, det blev bara sex mil extra, men jag menar, vem bryr sig?) sen åkte vi hem, tog in ved, sen var det bara att skjutsa iväg lilla lillebror till bäsna och skjutsa hem erik. sen åkte jag och titti hem och spelade ett psykigt spel som gick ut på att spränga en hamster på ett monster. gulligt. här är det förresten:
http://www.deathjr.com/c4hamstergame/
sen var det raka vägen till borlänge och hämta lillebror igen. där träffade vi kusin erik. det var skoj :)när vi väl var hemma igen så fortsatte jag och titti spränga lite mer hamstrar, innan vi gick hem till titti för att kolla på film, men det blev csi och en massa andra program i stället.

och när jag kom hem var det försent att ringa till dig! filåt. :'(

men nu ska jag iväg till titti och baka bullar :D skriver kanske mer senare idag.

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback