OS guld och halsont..

jag känner att det här med bloggande kanske inte är min grej....  well well, det kunde man ju nästan förstå innan jag skapade den.

hmm, det var ju ett tag sen man skrev om man säger så... vad har hänt sen dess??

i tisdags var jag och några från klassen ute och åkte pulka. andrea ägde oss alla. jag har aldrig skrattat så mycket som efter alla hennes vurpor med bobben. och när hon åkte rätt in i trädet. och när det kom ett litet rött monster och anföll henne bakifrån med sin monsterpulka. det blir nog psykiska men för resten av livet efter den attacken. jag skulle då få det i alla fall :P  sen bara det av till nusnäs där vi skulle grilla på sjön. tips: om ni inte vill att era korvar ska dö en långsam plågsam död, låt inte linda grilla dom. dom utsätts för onödigt lidande. minst sagt.. fast kul hade vi under tiden :P

sen har det väl intehänt så mycket under veckan.. haft apont i halsen och knappt ätit någonting, men det är väl inte särskillt nämnvärt...

i helgen har jag typ... öh.. sovit. igår somnade jag innan klockan var nio framför tvn. det är lite pinsamt. jag skyller på att det är för att jag har varit sjuk så länge. :P

nu är det iaf sportlov! det ska bli sjukt skönt! tänkte ta mig ner till hedemora en sväng mot slutet av veckan, sen får vi väl se vad som händer.

hmm, har väl inte sådär överdrivet mycket mer att säga...

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback