Goddagens!

sitter här och kollar på city akuten, har nyss kommit hem. har varit hem till mamma en sväng på dagen och åt med henne. frysta lådor från konsum ^^. hon har ont i ryggen, och enda sättet för henne att ta sig över golvet är med hjälp av farfars rullator :P jag tycker att det är lite roligt, dock ser hon inte så glad ut när jag sitter och skrattar åt henne, men jag menar, vad ska man göra då! :)
sen åkte jag hem till ljungbergs en sväng, fikade med ida och lånade böcker, så nu har jag nått att göra på dagarna istället att sitta framför datorn och tröka.

i morgon ska jag till stadshuset här i borlänge och prata med någon från kostservice om vikariat i något av komunens kök. hoppas det blir något, för jag behöver verkligen pengarna.

Rältagården ringde nyss till mig förresten, ska jobba hos dem på långfredagen, skönt att vara tillbaka där igen, längesen, och det är en trevlig arbetsplats med trevliga jobbarkompisar. dessutom har dom världens bästa mat :)

på tal om mat, det blir lax ikväll, mums ^^ väntar bara på att mattias kommer hem ,så blir nog den här dagen perfekt med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback