jag kommer inte ens på en passande rubrik...

det känns som om allting håller på att stiga mig över huvudet.. enda sen bilen blev stulen, hur länge sen det nu är, en och en halv månad sen kanske, ja, innan dess också, så känns det som om allting har varit kaos. bilen blev stulen, arbetslös, bråkat med folk, pappa på sjukhuset, pengar. en massa annat också, men det känns inte som jag har lust att skriva det här. allt snurrar i huvudet på mig. jag känner mig så mentalt uttröttad.

jag skulle vilja åka iväg nånstans med mattias, bara han och jag. ett par veckor så man får rensa huvudet ifrån ALLT. men då kom vi till det oundvikliga problemet igen. pengar.

pengar är ett ständigt problem, en ständig tanke i mitt huvud som sliter på mig... det är den 10 mars, och vi har 1000 spänn kvar att leva på. det har vi haft sen i princip den första mars. men men, vi har ju mat och så, så det är väl bara å bita ihop å försöka få det att fungera... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback