Mycket att göra

har inte hunnit skriva igen på ett tag, har haft lite att göra.
i helgen har mattias och jag varit barnvakt åt mattias lillebror emil. från fredag till söndag i princip. förutom en sväng på lördagen på dagen då vi var hem till mamma och pappa och hälsade på ett tag. helgen har varit väldigt lugn.. på söndag kom johanna och fredrik hem till oss och vi käkade pizza/kebab och spelade guitarr hero tills jag hade kramp i handen, och kollade på kopps ^^. kopps måste vara den enda svenska filmen jag faktiskt tycker är bra, den och wallander.

annars har det bara varit jobba och jobba.. varit på ängsklockan på tjärna ängar igår och idag, var inge roligt alls, eller, jag vet inte hur jag ska förklara det, det är inget jobb för mig, dessutom är jag inte ens kvalificead för det... jaja, det visar sig, ska tala om för kostchefen sen att jag inte anser att jag kommer klara av det, så får jag vara på en skola eller nått, där ma slipper vara själv...

jag tror det är nått fel på mattias idag förövrigt, han har BÅDE diskat och lagat mat. UTAN att jag ens han nämnt nått... hmm.. undrar vad han vill ;). dessutom, efter maten tappade han upp ett bad, HELT frivilligt, tände ljus och rökelse och satte på mysig musik, sen badade vi. mys ^^. men men, nu är han helt som vanligt igen, tittar på hockey och är så osocial man kan bli, om jag har tur, så får jag kanske, kanske se på house ikväll :P

fan vad jag är godissugen.... allt som finns är popcorn, och det är jag INTE sugen på.. varför är man alltd sugen på det godiset man inte har hemma? hade jag haft chips t.ex hemma och inte popcorn, så hade jag velat ha popcorn och inte chips... vilka problem jag har..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback