städar...

jag håller på å städar jag... det går väldigt bra som ni ser ^^,
så jävla värdelöst är det, men men, det måste ju bli gjort.
ska flytta till en ny lägenhet snart, till en tvåa på bullermyren. varken jag eller mattias vill ju egentligen inte flytta, men vad ska man göra då när man inte har råd? jaja, det blir nog bra tillslut, även om mattias är väldigt negativ till flytten.

har jobbat som en liten jude nu på slutet, först kvarnsvedens skola, medeltidsmarknaden och sen i gagnef, 10 dar på rad. lite slut är man ju. och nu, på min första "lediga" dag, så har jag varit och storhandlat och nu så ska det väl städas är det väl tänkt... men om man ser det såhär, gör jag klart skiten idag slipper jag i morron. och i morron känner jag då inte för att göra mycket alls faktiskt, precis som idag. :P
eller ja, hade man haft pengar så hade man kunnat göra den här helgen riktigt trevlig. men, det var ju pengarna som sagt.

jag ska vara duktig idag, tvätta mattor ska jag göra. fick dock inte tid i tvättstugan föräns kl 17. sen när dom är rena, så får dom ligga ihoprullade tills flytten, annars blir dom skitiga igen på 2 sek.

ja, ja lär väl.....

image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback