Braveheart

såg nyss klart på braveheart. jävlar vilken bra film det är, det är verkligen en film man kan se hur många ggr som hellst.

har jobbat idag igen, sjätte dan på raken. jag fattar inte att det ska få lov att vara så intensivt hela tiden, antingen jobbar man ingenting eller så jobbar man ihjäl sig. tänk om det kunde finnas nått mellanting?

har fortfarande inte fått nycklarna till lägenheten. ska ringa honom i morgon IGEN. fattar inte att det ska ta en sån jävla tid hela tiden. men men, det ska väl förhoppningsvis bli bra bara jag flyttat in, när det nu kommer att ske.

gnhh, positiva klubben idag igen som vanligt känner jag..

dessutom skickade ap-aset brev idag igen, med en RING i dessutom, åh, jag blir så jävla less! vad fan tror han egentligen? först beter han sig som sveriges största svin och sen är allt gulligull och ingenting har hänt? nejdu, den gubben går inte. KAN DU INTE BARA DRA ÅT HELVETE OCH LÅTA MIG VARA IFRED OCH LEVA MITT EGET LIV???  det finns en anledning till att det tog slut, inte bara en, flera stycken faktiskt. men du verkar tydligen ha glömt det.

öhh, det känns som att jag måste avsluta med något positivt, annars går jag under..
har då mina helger upp-bokade en månad frammåt nu iaf, mer å för den delen. :) nu till helgen så ska jag förhoppningsvis flytta, nästa helg jobbar jag (det är iofs värdelöst) helgen efter det åker jag till mora och hälsar på linda. :) sen blir det särna :) woho!!! längta längta längta!!! jag som egentligen hatar vintern bara längtar upp till snow-heaven no:1. måste ha fått feber eller något, men där uppe är det verkligen vinter på riktigt :)



såhär såg det ut i särna i veckan. är min kusin som har tagit bilden. 80 cm snö säger han. jag kan meddela att det är mer än halva jag. jag kommer försvinna i snön :P

haha, ser du vad positiv jag var nu på slutet. ^^ missbrukade smilisar gjorde jag med, men det är liksom min specialité. brukar försöka tona ner det lite, men ska man vara positiv så ska man :P

nu ska jag se  2½ men. ha det!



dagens visa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback