en helt värdelös dag.

den här dagen började verkligen helt fel, och den har fortsatt i samma stil.
det började med att klockan ringde, och bara det är ju en dålig start i sig. när jag kommer ut till bilen inser jag att jag har glömt stoppa i motorvärmaren och att det är närmare 20 grader kallt ute. bilen är svinkall och har världens lager med pansar-is på sig. när jag väl hittar bilen under all is och sätter mig i för att åka iväg inser jag att jag har i princip ingen soppa i bilen. tittar på klockan och tänker att det här har jag egentligen inte tid med. åker till JET, och automatjäveln vägrar ta mitt kort. prövar hur många gånger som hellst men det fungerar i alla fall inte. tittar på klockan igen och konstaterar att nu blir jag sen. sätter mig i bilen igen och tänker att; "jag tar mig nog till jobbet". och under över alla under så gör jag det, och jag är fan inte ens sen. 1 poäng till mig.
en förjävlig dag på jobbet, stressigt som fan för att vi var en kort sista timmen. stressar ifrån jobbet till OK för att försöka övertala den bensinpumpen att ta mitt kort och lyckas med det. men soppan kostade typ 3 miljoner/litern. minst. och när jag kom hem så låg det ett till brev och väntade på mig. tack så mycket. du är så jävla dryg. jag hatar dig!

I alla fall så var det några som var och kollade på lägenheten när jag varit hemma ett tag. det verkade som att dom tyckte om den. trevliga människor var det iaf.
så nu har jag nyss kommit upp från ett varmt bad, gjorde ett tappert försök att lugna ner mig lite, och det lyckades.

nu ska jag kolla på 2½ men. ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback