fuel king

3:dje dagen och jag bloggar fortfarande, jag är imponerad över mig själv.

jag är också imponerad över mig själv att jag har börjat packa inför flytten. det var också ganska oväntat. ett poäng till mig idag med.
 jag har packat 3 kartonger och 3 kassar och jag inser hur jävla mycket jag har lyckats samla på mig. hur fan gick det till?! när jag flyttade hit tyckte jag att jag nästan inte hade någonting. jag menar, hur mycket kan man samla på sig på 7månader? en hel del tydligen. åhh, jag längtar verkligen tills den här flytten är över, jag vill få den överstökad. jag är verkligen trött på att flytta. 5 ggr på ett år och sju månader är ganska imponerande. fast å andra sidan skulle man ju kunna tror att jag skaffat mig rutin på det hela, men icke då. jag är lika förvirrad och o-organiserad varje gång, fast den här gången försöker jag verkligen att vara organiserad och att ha var sak i sin kartong. försöka duger ju :)

dagens låt:
http://www.youtube.com/watch?v=23Cca-7UX-E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback