god morgon

jävlar vad tråkigt det är att vakna själv. jag har verkligen tröttnat på det, vill kunna vakna å bara gosa in mig i någons famn och känna hur någon ligger och andas mig i nacken. jaja, wishful thinking..



undra vad man ska hitta på idag då? det blir till att packa lite mer tror jag. åker evenuellt till nya lägenheten och kollar lite. det är lite sjukt, jag har fått en nyckel men det är inte urstädat i lägenheten. det står fortfarande sängar och soffor och barnleksaker och sånt kvar enligt sandra. hon var upp och kollade igår. men jag kan ju åka dit för att få lite idéer om hur jag kan möblera och så, för det är något jag verkligen inte har en aning om hur jag ska göra. hur möblerar man en etta? vad får jag plats med och vad får jag inte plats med? som det verkar kommer jag inte få flytta in i helgen i alla fall. det suger, men vadfan ska jag göra då? kasta ut hans grejer och flytta in mina? så nu är mina planer helt omkull-kastade, nya planen är att mamma och pappa får ta ledigt nån dag nästa vecka så vi kan flytta ur mina grejer till deras garage så det blir tomt i den här lägenheten så vi kan städa ur på torsdag. sen får jag väl bo hos mamma och pappa tills det där arslet behagar flytta sin röv ut ur nya lägenheten. gaah, det betyder att jag måste släpa kartonger och jävulskap fram och tillbaka flera gånger... lite smått irriterad blir man ju. det som är mest jävligt är att jag har packat ner grejer så jag kan inte laga mat så jag får leva på mina matdosor som jag har gjort, och på typ färdigrätter från willys. jaja, jag får väl skylla mig själv när jag var så jävla dum.

nu frukost :)


den här låten tycker jag att du ska lyssna på idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback