negativ trend

fan vad jag känner att jag bara skriver negativa blogg-inlägg. men va fan... här kommer ett till;

fan vad jag hatar att inte ha någonting att göra på en helg, en helg där jag är ledig också dessutom! jag inte varför men det bara kryper i kroppen på mig när jag inte har någonting för mig. på veckorna gör det mig ingenting att inte ha någonting att göra, men så fort det börjar närma sig helgen så kryper jag nästan ur skinnet.
gnnhh. varför kan jag bara inte nöja mig med att det är såhär livet är och att det blir tydligen inte roligare. nejdå, alltid ska man hoppas för att sedan bli krossad ner i skorna gång på gång. ÅÅHHH!!! JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ ATT DET ALDRIG HÄNDER NÅGONTING!! gaah, frustrerad är det minsta man kan kalla mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback