nu börjar det närma sig..

nu börjar flytten närma sig känner jag. förhoppningsvis får jag nycklarna till lägenheten redan i helgen. då blir det flytt helgen efter det. om en och en halv vecka med andra ord. YÄY!! nu känns det bra. känndes inte lika bra förut ska jag säga. men ju mer jag har vant mig med tanken desto bättre känns det.
men det är mycket mer att tänka på nu när man hyr "privat". t.ex tv och så... det är bajs. jag kan inte ha viasat eller canal digital, för då måste man sätta upp parabol, och det får jag inte för hyresvärden. jag kan inte ha telia digitaltv för det finns ingen mottagning där jag ska bo. kan inte heller ha tele2 digitaltv, för då måste hela huset vara anslutet,  kablar måste grävas ner och så... så det blir det inte heller.. så då är bara boxer enda alternativet. vad jag vet då. finns det något annat att välja på? jag har ju liksom ingen koll på vad som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback