pissed off

är lite smågrinig nu.. pratade ju med min hyresvärd i MÅNDAGS och han sa att jag eventuellt skulle få nycklarna till lägenheten nu till helgen och att han skulle höra av sig mot slutet av veckan. har inte hört ett ljud från fanskapet. har försökt få tag på honom sen fredags eftermiddag och han har inte svarat. men tillslut idag på dagen så svarade han när jag ringde, då fick jag höra; "det har ja GLÖMT.." han sa även att han skulle ringa mig under eftermiddagen. nu är klockan sju på kvällen och jag har ännu inte hört ett ljud. fan vad less jag blir. det skulle vara INIHELVETE bra om jag iaf fick nycklarna innan helgen, för det är den enda helgen jag har tid att flytta. i veckorna kan jag inte få någon flytthjälp då alla är på jobbet. det skulle bli svårt att flytta t.ex sängen själv. och sofforna..  jaja, får väl ringa och tjata i morgon igen då...



dagens visa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback