sista natten

i natt blir sista natten här i gamla lägenheten tror jag. det ska firas med käk från tzatziki :) kära tzatziki, jag kommer att sakna dig. det är ju så jäääävla gott!

har inte fått flytta in i nya lägenheten än, det blir nog inte föräns till helgen, på söndag tror jag :( det betyder jobb+ flytta samtidigt. det ska bli intressant att se hur det ska gå. så just nu håller jag på å flyttar hem allt skrot till mamma och pappa, för att senare flytta skiten till djurmo.


planen för flytten den här veckan är i alla fall denna;


idag, måndag: har jag plockat ihop det sista "lösa skrotet" och försökt bringa lite ordning i oredan här
tisdag: plocka ihop det absolut sista, typ min enda tallrik och besticken och sånt som jag har sparat så jag kan käka iaf:P ska köra ett lass med möbler med pappa på kvällen efter att han har slutat jobbet
onsdag: köra det sista lasset möbler från lägenheten
torsdag: flyttstäda lägenheten
fredag: slut och städbesiktning av lägenheten, förhoppningsvis ska det väl godkännas!

sen på lördan och söndan så blir det jobb, och förhoppningsvis inflyttning i nya lägenheten kommer jag inte in till helgen så kommer jag fan bli skogstokig!

jag undrar hur fan jag ska palla dom här dagarna hemma hos mamma och pappa? dom är jättesnälla och så, men fan, bara efter en helg hemma hos dom så klättrar jag på väggarna och håller på att gå under. bita ihop och uthärda kommer inte fungera. haha, jaja. vi får se om jag överlever :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback