söndag igen..

jaha, så var det söndag igen då. åkte hem till nysäl igår och bakade lite hemma hos mamma och pappa, sen gick jag över till ljungbergs och vi spelade kort och så. mys som vanligt.

när jag åkte hem ifrån nysäl idag så hade jag en polisbil bakom mig hela vägen från arvslindan till borlänge. jag kan lova att jag har aldrig kört så lagligt i hela mitt liv. jag fattar inte att man blir så nervös när man har en snutbil bakom sig. jag menar. jag hade ju ingenting att vara nervös över egentligen.

och i natt kommer lillebror hem :) hade tänkt överraska honom och åkt och hämtat honom på arlanda i natt men det var ingen som kunde följa med mig, så det fick vara. jag ger mig inte ner till arlanda själv. då ser ni mig aldrig mer skulle jag kunna tro. jag har antagligen sveriges sämsta lokalsinne. eller, nej. pappa har det. pappa skulle fan kunna åka vilse i djurås om det var på det viset. öhh, så jag har nog ganska bra lokalsinne om man jämför.
hur som hellst så funderar jag på att möta dem vid tåget i morgon. om jag orkar gå upp vill säga.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback