morgon

vi börjar med dagens låt tycker jag; http://www.youtube.com/watch?v=iqlNyntC84E 



jag har allvarliga funderingar på vad som pågår i mitt huvud egentligen på nätterna. jag har drömt så sjukt konstigt VARENDA natt i flera veckors tid nu. man kan ju undra om jag bara har väldigt livlig fantasi eller om det är psyket nästa för min del. hmm, så illa ska det väl inte behöva gå :P

annars rullar det väl på som vanligt.. börjar få lite smått panik över att det har blivit så lite jobb inbokat i februari. samtidigt känns det som att jag inte riktigt har tid att jobba heller. eller i alla fall inte när jag ska till och flytta. och det är ju självklart då jag har mina jobbdagar inbokade. life is a bitch. att det ska vara så svårt att vara nöjd. jaja, jag borde ju rimligtvis få en bra lön nu i alla fall för det jag jobbade i januari. hade tänkt att spara ett par tusen från den lönen så man kanske hade kunnat göra något roligt senare, men det ser ut som att dom lapparna måste användas nästa månad för räkningar och sånt. hmm, det får bli ett senare problem.

nu: frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback